ZAMÓWIENIA I PŁATNOŚCI

1. Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie możesz złożyć online poprzez nasz sklep internetowy. Wystarczy:

  • wybrać interesujący Cię produkt,

  • wybrać rozmiar i kolor,

  • kliknąć „Dodaj do koszyka”, a następnie przejść do płatności.

2. Jakie metody płatności akceptujecie?

Akceptujemy następujące formy płatności:

  • Karty płatnicze (Visa, Mastercard, American Express),

  • BLIK – szybka płatność z aplikacji bankowej,

  • Klarna – płatność odroczona,

  • Tradycyjny przelew bankowy – w razie potrzeby, skontaktuj się z nami.

Wszystkie transakcje są szyfrowane i bezpieczne.

3. Czy mogę edytować lub anulować zamówienie?

Tak – jeśli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane. Napisz do nas jak najszybciej na adres info@lilulines.pl. Nie gwarantujemy zmian po rozpoczęciu pakowania zamówienia.

4. Czy otrzymam potwierdzenie zamówienia?

Tak. Po złożeniu zamówienia otrzymasz automatyczny e-mail z jego szczegółami. Jeśli go nie widzisz, sprawdź folder SPAM lub napisz do nas.

5. Czy mogę zamówić z odbiorem osobistym?

Tak! Możesz odebrać zamówienie osobiście w naszym magazynie:
ul. Geodetów 4, 05-500 Piaseczno
Odbiór jest bezpłatny. Po przygotowaniu zamówienia otrzymasz powiadomienie.

6. Kiedy zostanie wysłane moje zamówienie?

Zamówienia realizujemy w godzinach 9:00–18:00, od poniedziałku do piątku. Czas realizacji to zwykle 1–3 dni robocze, a dostawa przez firmę kurierską zajmuje zazwyczaj kolejne 1–3 dni.